Automatisk överföring
Ge din gåva via en automatisk (stående) överföring. Detta är ett enkelt sätt att ge sitt tionde på (eller vad man nu beslutat att ge). När du lagt in en stående överföring dras det från ditt konto varje månad utan att du behöver göra någonting, alltså ingen risk att glömma gåvan. Du bestämmer själv hur mycket eller lite du vill ge genom att registrera överföringen i din internetbank eller på ditt bankkontor.

Församlingens bankuppgifter

• Bank: Sparbanken
  • Clearingnummer: 8304-8
  • Kontonummer: 23507498-6

Bankgiroinbetalning
Ge din gåva via församlingens bankgiro. Det är en bra rutin att ge sin gåva till församlingen i samband med att du betalar räkningar varje månad.

• Församlingens bankgiro: 301-7720

Swishbetalning
Var du än befinner dig kan du alltid swisha din gåva till församlingen. Lägg till församlingens swishnummer som en kontakt i telefonen så har du möjlighet att ge en gåva närhelst du känner för det.

• Församlingen: 123 032 31 47
  • En gåva till stan: 123 105 34 20
  • Specialmission: 123 045 08 09

Tack för din gåva!

Pingstkyrkan i Alingsås är öppen för alla. Hos oss är du alltid välkommen!

Följ oss:

Pingstkyrkan Alingsås